Med stilistko za podaljševanje trepalnic in stranko se s časom splete posebna vez. Že sama bližina, saj vsaka stopa v osebni prostor druge, in pogostost druženja vplivata na to, da se obe povežeta in razvijeta poseben odnos. Seveda pa obstajajo tudi neka »pravila«, ki jih vsaka pri sebi upošteva, ki je temelj, da pride sploh do te vezi.
Seveda je prva stvar ta, da stranka pričakuje odlično storitev za katero je pripravljena tudi primerno plačati. Če to stranki ponudimo in je zadovoljna, imamo veliko možnost, da bomo z njo dobro sodelovali v prihodnosti, saj je to temelj našega posla. Je pa še nekaj malenkosti, ki bodo vplivale obojestransko.
Zaželjeno je, da pride stranka na termin kakšno minuto pred naročeno uro oz. da je točna. Stilistke imajo naročene stranke na uro in vsaka zamuda lahko poruši celoten njen dan, ki je splaniran do potankosti. To lahko povzroči nepotreben stres, lahko ostane brez časa, ki je namenjen za kosilo ali pavzo. Podaljševanje trepalnic je zelo natančno in naporno delo, zato potrebujejo vmes tudi nekaj minut, da si odpočijejo.
Tudi odpovedi v zadnjem trenutku niso zaželjene. Če je stilistka zelo zasedena ali pa ima recimo čakalno vrsto, še posebej kar se tiče novih strank, bi lahko na odpovedan termin naročila nekoga drugega, zato je pomembno, da stranka sporoči odsotnost vsaj en dan prej. Seveda so izjeme, kot je bolezen ali nepredvidljive situacije, te so razumljive saj se lahko kdaj zgodijo vsakemu.
Do sedaj so bila navedena ne napisana pravila, ki so nekako del bontona, vendar je prav, da se jih spomnimo.
Naslednja pravila so pa tista, ki jih stilistka stranki pove ob prvem obisku, katere naj bi stranka upoštevala, zato da ne bi imela kakršnihkoli težav po opravljenem podaljševanju trepalnic. To pomeni, da:
Če stranka upošteva vse do sedaj našteto in stilistka obvlada svoje delo je kombinacija fenomenalna, win win za obe. :)
Na ta način bosta in stranka in stilistka zadovoljni, vzpostavili bosta lep odnos, ki velikokrat lahko pripelje tudi do nepričakovanega novega prijateljstva. :)